Private: Finvalda mikro Finvalda MINI Finvalda MIDI Finvalda MAXI Private: Alga Pay Premium

D.U.K.

Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip išsirinkti verslo valdymo sistemą (VVS/ERP)?

Šiandien, kai įmonės vis sparčiau skaitmenizuojasi, tinkamos verslo valdymo sistemos pasirinkimas tampa viena svarbiausių strateginių investicijų. Tinkamai parinkta sistema gali ne tik supaprastinti buhalterinius procesus, bet ir padėti efektyviau valdyti gamybą, sandėlius, personalą ar klientų aptarnavimą.

Skaičiuodami savo trisdešimties metų Finvalda / UAB „Finansų valdymo sistemos“ įmonės veikimo sukauptą patirtį, pateikiame pagrindinius aspektus, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį renkantis sistemą savo verslui.

1. Įsivardinkite savo poreikius

Prieš renkantis sistemą, pradiniame etape reikėtų apgalvoti šiuos aspektus:

  • Ar bus reikalingas duomenų perkėlimas iš ankstesnės sistemos? (tuo atv., kai esate ne nauja įmonė)
  • Ar jums reikalinga tik buhalterinė apskaita, ar ir sandėlio, POWER BI analitikos, gamybos, darbo užmokesčio, personalo valdymas?
  • Ar planuojate vesti vienos įmonės apskaitą, ar daug/kelių įmonių?
  • Įsigijimas ar nuoma? Abu darbo modeliai turi savų privalumų.
  • Ar esate nusimatę biudžetą sistemos įsigijimui/nuomai? (biudžetas įprastai turės įtakos tam, kiek bus galima visko automatizuoti).

Kuo tiksliau žinosite, kokių procesų automatizavimo siekiate, tuo lengviau bus pasirinkti sistemą, kuri atitinka jūsų lūkesčius.

2. Lankstumas ir plėtra ateityje

Reikia rinktis sistemą, kuri auga kartu su jūsų verslu. Šiuolaikiška sistema leidžia pradėti nuo pagrindinių buhalterijos modulių ir vėliau papildyti juos sandėlio, gamybos, personalo, analitikos, kasos, el. parduotuvių integracijomis bei kitais specializuotais moduliais.

3. Darbas stacionariai, CLOUD serveryje, per naršyklę ar mobilią aplikaciją

Dalis įmonių nori viską laikyti stacionariai savo kompiuteriuose – toks darbo modelis patrauklus tuo, kad galite rinktis ne tik programų nuomą, bet ir įsigijimą ir nesate priklausomi nuo interneto, o taip pat sistemos valdymas veikia sparčiau, nei pvz. WEB sprendimai.

Tuo tarpu WEB sprendimai patrauklūs tada, kai reikia galėti dirbti iš skirtingų kompiuterių ar dalintis savo prisijungimu keliems vartotojams.

CLOUD serveriuose gaunamas tarpinis variantas tarp WEB ir stacionaraus darbo modelio, t.y. jungtis galima iš bet kur, darbo sparta/langų persijungimas dažnu atveju yra greitesnis nei WEB (naršyklėje), bet sprendimo kaštai gali būti didesni nei WEB.

Mobili aplikacija – labiausiai tinkantis sprendimas daug judančiam iš taško A į tašką B vadybininkui, keliaujančiam vadovui ar lauko prekybos vietų pardavėjui (pvz. automobilių prekybai). Šie sprendimai patogūs tuomet, kai nėra perkrauti nereikalingomis f-jomis, yra pritaikyti iOS bei Android, jų esminė paskirtis matyti ataskaitas, suformuoti pasiūlymą, sąskaitą, pirkimo ar pardavimo operaciją ar pasidaryti svarbaus dokumento foto (kurį galima būtų perduoti į pagr. apskaitos sistemą buhalterijai).

4. Integracijos ir duomenų mainai

Kuo mažiau rankinio darbo – tuo mažiau klaidų. Tinkama sistema turėtų turėti integracijas su:

  • Sąskaitų skaitmenizavimo operatoriais ir bankais,
  • El. parduotuvėmis ir kasomis,
  • VMI ir Sodros sistemomis.

Šios integracijos leidžia automatizuoti duomenų apsikeitimą ir žymiai sutrumpina kasdienių operacijų suvedimo laiko.

5. Paprastumas naudoti

Net ir galingiausia sistema nebus naudinga, jei ją sunku naudoti. Svarbu, kad programa būtų:

  • Turėtų aiškią mokymosi metodiką, naudojimo instrukcijas, pagalbą ir aptarnavimą,
  • Pritaikyta ir nuolatos adaptuojama vietinei mokesčių aplinkai.

Lietuviškos sistemos dažnai turi pranašumą prieš tarptautines sistemas ne tik tuo, kad yra ženkliai pigesnės, bet ir tuo, tiksliau atitinka bei greičiau adaptuojasi prie vietinės mokestinės sistemos standart/pokyčių.

6. Pagalba ir palaikymas

Pasirinkdami tiekėją, pasidomėkite, kaip teikiamas palaikymas:

  • Ar nėra blogų/slepiamų atsiliepimų?
  • Ar daromi atnaujinimai?
  • Ar operatyviai galima gauti pagalbą, mokymus ir konsultacijas (telefonu/nuotoliniu būdu)?

Tinkamai parinkta verslo valdymo sistema – tai ne tik įrankis buhalterijai, bet ir viso verslo augimo pagrindas. Ji leidžia matyti realius duomenis, priimti greitesnius sprendimus ir taupyti darbuotojų laiką.

Finvalda / UAB „Finansų valdymo sistemos“ gali pasiūlyti visus darbo modelius ir sprendimus, dėl to ją renkasi tiek mažos, tiek vidutinės bei didelės visų tipų įmonės visoje Lietuvoje.

Rinkitės išmaniai, automatizuokitės ir tobulėkite!

1. Kokie Finvaldos sprendimai yra veikiantys naršyklėje?

Verslo valdymo sistema Finvalda WEB – nuoroda
Algų, personalo, tabelių modulis Pay Premium WEB – nuoroda
Platforma/mobili aplikacija Finvalda Finance PRO – nuoroda
Darbuotojo kabinetas / savitarnos portalas – nuoroda

Visus sprendimus galima išbandyti nemokamai.

2. Ar Finvalda teikia apskaitos paslaugas?

Tam turime daug partnerių/apskaitos paslaugas teikiančių įmonių, reikiamą informaciją rasite šioje nuorodoje

3. Ar yra galimybė į programą Finvalda/Pay Premium perkelti duomenis iš kitos programos?

Taip, visą informaciją su XLS failų pavyzdžiais rasite šioje nuorodoje

4. Ar Finvalda yra pritaikyta vesti kriptovaliutines operacijas?

Taip, Finvalda MINI, MIDI ir MAXI yra pritaikyta vesti kriptovaliutines operacijas. Taip pat yra galimybė į Finvaldą importuoti kriptovaliutų prekybos operacijas iš keityklų/biržų.

5. Kokios yra FINVALDA Finance (+PRO) mobilios aplikacijos ir WEB/WEB MOBILE jos versijos galimybės?

Palyginimą, kainas, video ir visą reikiamą informaciją rasite šioje nuorodoje

6. Kokios Pay Premium WEB darbuotojo kabineto f-jos?

Detalus f-jų aprašymas šioje nuorodoje

7. Ar Finvalda yra pritaikyta apskaitos įmonėms?

Taip, tam siūlome specializuotus sprendimus:

  • Klientų savitarnos kabinetas ir popierinių dokumentų atsisakymas personalo apskaitoje (nuoroda).
  • Finvalda Finance PRO mobili aplikacija vedamų klientų vadybininkams ir vadovams (nuoroda).
  • Finvalda MIDI/MAXI mišrus darbo modelis su Finvalda WEB vedamų klientų buhalteriams, apskaitininkams, vadybininkams ir vadovams (nuoroda).
  • Dokumentų skaitmenizavimo sistemų integracijos: ivesk.lt, Beelogic, DokSkenas, FitekIN, www.saskaitusuvedimas.lt, Parseo, E-Faktūra ir kt.
  • Sertifikuotų CLOUD serverių paslaugos (nuoroda).
  • Duomenų perkėlimas iš kitų programų: (nuoroda).
  • Kasos aparatų bei visų tipų el. parduotuvių integracijos: WooCommerce, Shopify, Verskis, PrestaShop, OpenCart, PIGU, VARLĖ, Eshoprent, Magento, eBay, Amazon, Etsy, Allegro ir kt.
  • CRM sistemos (Hanna CRM, SPINCRM) vadybai ir Power BI analitika vedamų įmonių vadovams.
  • Automatinis bankų išrašų importas (Gateway).
8. Ar Finvalda yra pritaikyta gamybos įmonėms?

Taip, be bazinio funkcionalumo tam yra specializuoti Finvalda moduliai:

a) Gamybos kalkuliacijos:

b) Savikainos perskaičiavimas:

9. Ar yra galimybė nufotografuotus/skenuotus dokumentus įkelti į programą Finvalda tiesiai iš mobilaus įrenginio?

Taip, tokia galimybė yra Finvalda MINI, MIDI ir MAXI versijose, daugiau informacijos rasite ČIA

10. Ar yra galimybė prie programų Finvalda ir Pay Premium jungtis internetu? Ar galime pasiūlyti tam pritaikytą CLOUD serverių sprendimą?
  • Taip, yra galimybė dirbti tiek lokaliai, tiek iš bet kurio kompiuterio, kuriame yra internatas (CLOUD/HOST/SERVER principu)
  • Taip, galime pasiūlyti savo CLOUD paslaugas, kad galėtumėte dirbti su programa Finvalda/Pay Premium iš bet kurio internetą turinčio kompiuterio.
11. Kuriuose Lietuvos miestuose yra teikiamos mūsų paslaugos?

Programinės įrangos pristatymo, pardavimo, aptarnavimo, konsultavimo, mokymų ir visas kitas mūsų paslaugas operatyviai teikiame visoje Lietuvoje ir už Lietuvos ribų.

12. Ar yra internete programų mokomieji video/vartotojo instrukcijos?

Taip, tokio pobūdžio informaciją galite rasti šioje nuorodoje

13. Kokius sprendimus Finvalda turi dokumentų skaitmenizavimui?

Turime Integracijas su šiais skaitmenizuojančiais operatoriais:
– ivesk.lt
– FitekIN
– DokSkenas
– Parseo
– E-Faktūra
– Beelogic
– saskaitusuvedimas.lt

 

14. Ar turime prekyboje programą Finvalda MIKRO?

Taip, įsigijimo kaina tik 135+PVM arba nuomos 9+PVM/mėn., daugiau informacijos rasite ČIA

15. Koks yra aptarnaujančių specialistų reagavimo laikas, kai klientui reikia skubios pagalbos?

Jei vartotojas turi galiojančią palaikymo sutartį, jam konsultacija/pagalba suteikiama nedelsiant (mūsų darbo laiku).

16. Kokios galimybės programoje Finvalda reorganizuoti sąskaitų planą?

Visą informaciją apie sąskaitų plano Finvaldoje reorganizavimą rasite šioje nuorodoje

17. Ar programa FINVALDA yra pritaikyta komisinei prekybai?

Taip. Prekės, gautos pardavimui komiso pagrindais, dedamos į atskirą sandėlį, o sąskaitų plane apskaitomos užbalansinėje sąskaitoje. Pardavus prekes, nusirašo jų savikaina, atsiranda pajamos, pirkėjo skola (arba pinigai) ir t.t. Po to jau galima spausdinti atitinkamas ataskaitas, apsiskaičiuoti komisinius ir pan.

18. Ar yra galimybė vesti parduotuvės prekių suminę apskaitą?

Taip yra toks apskaitos modelis, kurį galima naudoti MINI, MIDI, MAXI versijose.

19. Jei yra poreikis mūsų naudojamą PVM S.F. šabloną pakoreguoti pagal mūsų individualų poreikį, kur dėl to kreiptis?

Prašome prisijungti prie savo paskyros ir joje (užsakymų skiltyje) įvesti savo pageidavimą, IT skyrius jį peržiūrės ir susisieks.

20. Jei, augant įmonei, yra reikalinga iš FINVALDA MIKRO ar MINI versijos migruoti į FINVALDA MIDI/MAXI versiją, kokios galimybės persikelti duomenis?

Tokį darbą atlieka mūsų specialistas, informaciją/duomenis perkeliame pilnai su visa istorija.

21. Ar yra taikomos nuolaidos klientams, kurie pereina nuo vienos programos versijos i kitą? Pvz. iš MINI į MIDI?

Taip, pereinant iš žemesnės verslo valdymo sistemos FINVALDA versijos į aukštesnę, reikia sumokėti tik bazinių kainų skirtumą, pvz. jeigu už FINVALDA MINI sumokėjote 299 + PVM, o FINVALDA MIDI kainuoja 995 + PVM, tai sumokėjus kainų skirtumą MINI versija pakeičiama į MIDI versiją.

22. Jei į FINVALDA DEMO versiją buvo vedami duomenys ir nuspręsta įsigyti pilną darbinę versiją, ar visi duomenis išlieka?

Taip, visus duomenis sukelsime iš DEMO į pilną darbinę versiją.

Neradote atsakymo? Klauskite!

    Fizinis asmuoJuridinis asmuo




    Sutinku su privatumo politika


    Ačiū!

    Jūsų užklausą gavome